Go to Top

Spyddisplays i pap

Hvad er et spyddisplay?

Spyddisplays er displays til varer i emballage med hul til ophængning. Spyddisplayet har spyd eller ‘knager’, hvorpå varen kan hænge i hullet.

Mange emballagetyper, der er beregnet til ophængning, er udformet så de er svære at opstille pænt på anden vis. De kan være uden plan bund, eller asymmetriske i faconen, så det ikke er muligt at lave en opstilling side om side på en hylde eller andre standarddisplays. Med et spyddisplay får dine varer lov til at fremtræde som det var tænkt, og bliver præsenteret bedst muligt for kunden.

Spyddisplay til dit behov

På billederne herover kan du se eksempler på vores tidligere udførte papdisplays med spyd/knager. Vi kan dog meget mere, så lad endelig fantasien få frit spil! Vi kan designe og producere snart sagt hvad som helst inden for denne displaykategori.

Hos papsnedkeren får du dit spyddisplay skræddersyet til dit behov – både hvad angår udformning, grafisk design og funktioner.

Du kan både få små spyddisplays til opstilling på bord, eller gulvdisplays med spyd, samt drejefod eller fast fod til både små og store displays. Antal spyd og afstand mellem spyd tilpasses selvfølgelig din vare sammen med selve udformningen af displayet. Spyddisplayet kan tilpasses både små og store varer og emballager. Det grafiske design, farvevalg og tryk eller prægning skal spille sammen med dine varer og deres emballage. Derfor lægger vi stor vægt på at lytte til dine ønsker.

Sælg mere med et flot display

Emballagen og præsentationen af varer er essentiel for at skabe en flot udstilling og i sidste ende øge salget. Med mere end 15 års erfaring indenfor display og emballage kan vi rådgive dig på alle områder. Vi hjælper gerne med at afklare dine behov:

  • Hvilken displayform du bør vælge
  • Hvilken kvalitet og holdbarhed har du behov for i dit display
  • Hvordan præsenteres din vare bedst muligt for kunden

Emballagedesign og display er varens eneste direkte kunderettede kommunikationsmulighed. Derfor har varens fremstilling utrolig meget at sige for salg. Det er den, der signalerer, hvad kunden køber. Forbrugere er blevet langt mindre brandloyale, og derfor træffer de flere beslutninger i købssituationen. Det vil sige at emballage og display har fået en stadig større rolle i markedsføring. Det er ikke bare indpakning og opstilling, der skal beskytte varerne og gøre dem nemt tilgængeligt, men de skal også signalere vigtig information om varen og brandet. Derfor har dit display afgørende betydning. 

Tag gerne uforpligtende kontakt til os med eventuelle spørgsmål eller ideer.